Hyosung GT250R , Test - Fotoğraf - Teknik Özellikler
C.tesi Kas. 15, 2008 10:34 pm
Al?nt?:
Test Sonuçlar? ve Dü?ünceler Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yollar?! ?imdiye kadar görülen en kasl? ve en yak???kl? 250 ‘lik, alt?m?zda istanbul asfalt?. K?rm?z? GT250R Ducati 999 dan fark? yok. Görünü? 10 puan . Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir ayn?. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmay?n. Sürü? pozisyonu klasik racingler gibi(yorucu). Ba?lang?c seviyesinde bir motor oldu?u için bu posizyon ilk kez motora binenleri al??ana kadar zorlayabilir. Motoru ald?ktan sonra nazar boncu?u ?art caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde. 249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlar?na göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü, test s?ras?ndaki hesaplamalar?m?z sonucu motor ilk kullan?mda yakla??k 100 kilometrede 4.5 litre kadar bir yak?t tüketimi sa?lad?. 1. ve 2. vites aras? geçi?i biraz uzun, ancak bu ayarlanabiliyor, vitesler kullan?m? kolay ?ekilde yerle?tirilmi?. Motorda çok hafif titre?im var ama normal düzeyde. Titre?im ducati monsteri and?r?yor. San?r?m bu titre?im V tip motorlar?n yap?s?nda var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var. Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmamas? oldu. Gaz verip kalk?? yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kal?yor sonra hareketlenmeye basl?yor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok h?zl? oldugu icin pek fazla problem olu?turmuyor yuksek devirlere cabuk ulas?yor. ?ki ki?i yokuslarda dur kalklarda motoru kald?rmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz. Yolda çok k?vrak motorun hafifli?i size büyük avantaj sa?l?yor. H?zlanmas? gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performans? 250cclik bir motor için tatmin edici. Yan sehpa pek çok motor tipinde al???ld???n?n aksine sol ayak dayaman?n arkas?ndan do?ru aç?lmakta motor üstündeyken yerini bulmas? ilk ba?larda zor oluyor, a??lmak gerekiyor. Yan Sehpa Süspansiyonlar tatmin edici, özellikle virajlarda k?vrakl??? ile bunu bize gösteriyor. Çift 300 mm diskler ön frenlerin performans?n? oldukça iyi k?lmas? gerekir, di?er kullan?c?lardan da bunu duyduk ancak bizim kulland???m?z motorun ön frenlerinde hava oldu?unu dü?ünüyoruz, ön fren kavramas? geç al?yor. GT250R ile fren yap?p durmak istedi?imde tam bir ?ok ya?ad?m frenleri çok yumu?ak motoru durdurmak için freni çok sert s?kmam gerekti. Bu olay bana pek mant?kl? gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeliydi. Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görü?tük servis aç?klamas? çok ilgiçti. Ön frenler daha yeni oldu?u için üzerinde balmumu varm?? bu yüzden frenler ilk kullan?mda tam tutmayabiliyormu?!!! Yap?lmas? gereken balatalar? s?cak su ile iyice y?kay?p balmumunu temizlemek ya da servisin dedi?ine göre 100km gibi bir sürü? sonucunda balmumu kendili?inden temizlenecekmi? tabii bu sürede iyi fren yapamay?p kaza yapmaman?z gerekli!!! Ön Çift Disk Fren Arka Tek Disk Fren Ayakl?klar 3 yönlü ayarlanabiliyor, bu da sürü? pozisyonunuzu biraz daha rahat k?l?yor. Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farks?z bir tasar?ma sahip ve ???l ???l, iki ayr? ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplay?c?da dijital gösterge panelinde mevcut. Dijital gösterge paneli Motor Shinko marka lastiklerle donat?lm??, 17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanm??. Spor ya da race olarak tan?mlad???m?z büyük cc li motorlara geçi? için ideal bir seçim, en yüksek süratini soruyarsan?z e?er yasal s?n?rlar? geçecek kadar sürat yapmakta. Shinko Marka Lastikler Hyosung V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da baz? büyük Japon motor firmalar?na motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne olu?an bir ekip taraf?ndan geli?tirildi. Bundan dolay? bu yeni motor rakiplerine göre daha yeni bir teknolojiye sahip, yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde. DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör, hava so?utma destekli ya? so?utma sistemi motorun performans?n? artt?ran en büyük etkenlerden. Arka sele gayet rahat, çift kademeli olmas? bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yap?lm?? kolay çizilebilir. Binerken ve inerken dikkatli olunmas?dna fayda var. ?ki Kademeli Sele Olumlu özellikleri görünümü, performans? ve fiyat? olurken arka fren ve debriyaj daha iyi olabilirdi. Bu motorun racing motor fanatiklerine yani motosiklete yeni ba?lang?ç yapacaklar için güzel bir seçim olaca??n? dü?ünüyorum. Yeni izlenimlerini kulland?kça sizlerle payla??r?m. |
Al?nt?:
RENK ?EÇENEKLER? 1. Sar? 2. Mavi 3. K?rm?z? 4. Siyah Global motorun renk ?eçeneklerinde mavi renk olmas?na kar??n henüz Türkiye'ye getirlmedi. |
Al?nt?:
Hyosung GT250R Ayr?nt?l? Teknik Özellikler MOTOR T?P? DOHC - 8 Sübap Ya? So?utmal? MAR? - Elektrikli HAC?M - 249c BEYG?R GÜCÜ - 29 hp S?L?ND?R ADED? - 2 Adet UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm TEKERLEK MESAFES? - 1445mm SELE YÜKSEKL??? - 795 mm A?IRLIK - 150 kg V?TES YAPISI - 5 V?TES FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk LAST?KLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka YAKIT TANKI - 17 Litre |
Al?nt?:
Yetkili Sat?c?lar , Fiyatlar ve Servisler Fiyatlar? görmek için t?klay?n. Yetkili Sat?c?lar? görmek için t?klay?n. Servisleri görmek için t?klay?n. |
Al?nt?:
Distirbütör Firma Bilgileri Hyosung Türkiye Distribütörü: Global Motor Motorlu Araçlar Sanayi ve Ticaret A.?. E-Mail: info@globalmotor.com.tr Web: http://www.globalmotor.com.tr Adres : Büyükdere Cad. Nurol Plaza No: 71 A Blok / Kat 8 Maslak - ?stanbul Türkiye Telefon : +90 212 276 99 00 (pbx) Faks : +90 212 276 98 18 |
Al?nt?:
Foto?raflar Hyosung GT650 Kupas? ve GT650RR Modelleri |
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz